Kaos

Kaos

Schemat po raz pierwszy stworzony przez Mr. Kaosa. W oryginale zawierał opcje /rubber0, ale wersja prezentowana tutaj oferuje zwyczajne zachowanie się robaków po ataku, jak w klasycznych trybach.

Schemat polega na eliminowaniu robaków używając wielu broni w jednej turze. Mamy do dyspozycji 60 sekund. Zranienie nie powoduje zakończenia tury. Na początku gry dysponujemy tylko nieskończonym bungee, ale z czasem zbieramy arsenał ze zrzutów paczek (10 w każdej turze). Na mapie nie może być jednak więcej paczek niż 100. Przed każda tura mamy możliwość wyboru robaka, którym wykonamy zagrania. Schemat grany jest do 3 zwycięstw.

Schemat wymaga aplikacji zewnętrznych rubberworm / wormkit

Czas gry: przeciętnie 1-1,5 godziny, niekiedy pełne gry mogą trwać 45-60 minut, poszczególne rundy trwają średnio kilkanaście minut.

Ilość robaków: wyłącznie 8

Rodzaj stylu: Styl ekstremalny

Mapa:

wyłącznie mapy o jak największej ilości terenu (zarówno wyspy jak i jaskinie)

Specjalne opcje:

rubberworm / wormkit - wbudowane w schemat:

- zagranie nie kończy tury,
- zranienie nie kończy tury,
- zrzut paczek w ilości 10 na każda turę
- limit paczek na mapie w ilości 100

Strategia:

Starać się wybierać robaki, w taki sposób, aby nazbierać najwięcej paczek i przeprowadzić jak najwięcej efektywnych ataków. Pomocne sa paczki typu Crate spy, Double Time, Jet Pack, Invisibility a także Girder oraz Teleport. Należy uważać na Damage *2, gdyż podczas wielkich wybuchów możemy sami zginąć.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License